طراحی سایت

تجارت الکترونیک اردیبهشت

ما همواره در کنار شما هستیم تا با اصولی ترین روش ها کسب و کار خود را دیجیتالی کنید. طراحی سایت حرفه ای ، طراحی اپلیکیشن های موبایل و...
info@tarahico.ir
051-36021656

۵ نکته انتخاب عنوان مناسب در تولید محتوا

انتخاب عنوان مناسب در تولید محتوا

۵ نکته انتخاب عنوان مناسب در تولید محتوا

ما در این مقاله ۵ نکته انتخاب عنوان مناسب در تولید محتوا را آماده کرده ایم تا در تولید محتوا از آن استفاده کنید. یکی از نکات بسیار مهم در تولید محتوا اتخاب عنوان مناسب و جذاب در تولید محتوا است.بطور کلی افراد بیشتر به عنوان محتوا توجه میکنند ، و در مرحله اول این عنوان محتوا است که کاربر با آن ارتباط برقرار میکند.

اگر عنوان محتوا به اندازه کافی جذاب باشد و کاربر حس کند که این محتوا همان چیزی است که به دنبال آن بوده ؛ مقاله را میخواند. اگر مقاله شما خیلی خوب باشد و نکات خیلی مفیدی هم در آن گفته باشید در صورتی که عنوان خوبی انتخاب نکرده باشید ممکن است بازدیدی کمتری نسبت به مقالاتی که از نظر کیفی از مقاله شما پایین تر هستند ولی عنوان جذاب تری دارند داشته باشید. در ادامه مقاله ما نکاتی را در ارتباط با انتخاب عنوان مناسب در تولید محتوا بیان میکنیم.

۵ نکته انتخاب عنوان مناسب در تولید محتوا

۱- سعی کنید یک راه حل برای حل یک مشکل ارایه بدین

اصولا کاربران به دنبال حل مشکلات خود هستند و در جست و جوهای خود دنبال روش های حل مشکل میگردند.پس بجای سعی در فروش محصول به صورت مستقیم یک راه حل ارایه دهید که محصول شما میتواند محشکل کاربران را حل کند.

۲- انتخاب چندین عنوان

ابتدا شما چندید عنوان یادداشت کنید و از بین همه عناوین که یادداشت کرده اید بهترین عنوان را انتخاب کنید.زمانی که شما عناوین مختلفی را مینویسید و در حال تکرار موضوع هستید، ذهن شما به صورت ناخودآگاه سعی در بهتر کردن عنوان است.

۳- استفاده از اعداد در عنوان محتوا

سعی کنید از اعداد استفاده کنید. دهن انسان اصولا ریاضیات و محاسبات را دوست دارد و به آمار واکنش مثبت نشان میدهد.طبق تحقیقات عنوان های دارای عدد ۳۶ درصد کلیک بیشتری دارند. که در این بین عناوینی که از اعداد فرد استفاده کرده اند ۲۰ درصد بیشتر از عناوین دارای عدد زوج کلیک شده اند.

۴- استفاده از صفات مثبت و ترین ها

زمانی که در عنوان محتوا از صفات مثبت استفاده میکنید ، توجه کاربر را با القا یک حس خوب بیشتر جلب میکنید. همه ما به دنبال بهترین ها هستیم پس زمانی که یک با یک صفت مثبت روبرو میشویم نسبت به آن واکنش مثبت نشان میدهیم.

بعضی از صفات مثبت :

جالب ترین

بهترین

سریع ترین

قوی ترین

زیباترین

۵- استفاده از کلمات منفی در عنوان محتوا

تعجب کردید؟ در نکته قبل گفتیم که از کلمات و صفات مثبت استفاده کنیم و در این نکته میگوییم که از کلمات و صفات منفی استفاده کنیم. کلمات منفی باعث ایجاد ترس در مخاطب میشود که به دنبال آن این ترس موجب انجام واکنش میشود.طبق مطالعات کلمات منفی ۳۰ درصد بیشتر ازکلمات مثبت کلیک میشوند.

بعضی از کلمات منفی:

هرگز

بدترین

انجام ندادن

اشتباه

به عنوان مثال: ۵ کاری که هرگز نباید بعد از ورزش انجام داد

خوب به این عنوان نگاه کنید. زمانی که شخصی این عنوان را میخواند ؛ کلمات هرگز نباید در او ایجاد ترس میکند و به دنبال آن سعی میکند ببیند این ۵ کار چیست که نباید انجام دهد.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت