طراحی سایت فروش لوازم آرایشی / سایت لوازم آرایشی

  • admin
  • 12 بهمن 1399
  • بدون دیدگاه

در این مقاله می خواهیم در مورد طراحی سایت فروش لوازم آرایشی / سایت لوازم آرایشی توضیح دهیم .

امروزه برای خرید و پیدا کردن یک وسیله ایی که نیاز داریم یکی از اولین گزینه های مناسب خرید اینترنتی و جستجو در اینترنت می باشد .

خیلی از افراد حتی اگر خرید آنلاین را انجام ندهند اما برای مقایسه محصولات و مقایسه کردن قیمت ها در گوگل جستجو را انجام میدهند .

خرید لوازم ارایش یکی از اقلام ضروری و پراستفاده ی خانم ها می باشد که تنوع بسیار زیادی هم در این محصولات می باشد .

در این مقاله ما تعدادی از نکات مهم و ضروری در طراحی سایت فروش لوازم آرایشی / سایت لوازم آرایشی را برای شما توضیح می دهیم تا اگر قصد راه

اندازی یک سایت فروشگاهی لوازم ارایشی را دارید این نکات را در نظر داشته باشید .

طراحی سایت فروش لوازم آرایشی / سایت لوازم آرایشی

قبل از راه اندازی یک سایت فروشگاهی لوازم آرایشی بهتر است نگاهی به تعدادی از سایت های معتبر و پرفروش لوازم ارایشی داشته باشید و نکات مهم به کار رفته در سایت و گزینه هایی که از نظر شما مهم و ضروری می باشد را در نظر داشته باشید و با طراح سایت خود در میان بگذارید .

هنگامیکه شما برای طراحی سایت با یک طراح سایت تماس میگیرید اولین سوال آن ها این است که چه امکاناتی مدنظر شما می باشد بنابراین از این مورد غافل نشوید .

مزایای طراحی سایت فروش لوازم آرایشی

1- افزایش مشتری های غیرحضوری

* اگر شما یک فروشگاه لوازم ارایشی دارید و فروش حضوری قابل توجهی دارید اگر یک فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی داشته باشید در کنار فروش حضوری می توانید مشتری های غیرحضوری خود را نیز داشته باشید .

* می توانید مشتری های حضوری خود را به خرید غیرحضوری ترغیب کنید و از ازدحام زیاد مشتری در مغازه خود اجتناب کنید .

2 – امکان مقایسه محصولات

* می توانید امکان مقایسه محصولات در سایت فروش لوازم آرایشی را قرار بدهید تا مشتری بتوانید لوازم ارایشی موردنیاز خود را به راحتی پیدا کنید .

مقایسه کردن محصولات و قیمت از گزینه هایی می باشد که کاربران زیادی را به یک سایت لوازم ارایشی می کشاند .

3 – قرار دادن تصاویر مختلف

* قرار دادن تصاویر مختلف از برندهای مختلف لوازم ارایشی می تواند مشتری های غیرحضوری زیادی را به سایت شما بکشاند .

تصاویر جذاب و یا اینکه تصاویر تست محصولات مختلف می تواند برای یک سایت لوازم ارایشی بسیار کاربردی باشد و اینکه خریدار می تواند به راحتی محصول مورد نیاز خود را انتخاب کند .

مثلا خریداری که به دنبال انتخاب یک رژ می باشد مطمئنن بدون دیدن عکس تست محصول کمی انتخاب سخت تر می باشد.

 

طراحی سایت فروشگاهی

 

4 – نعریف کد تخفیف برای موقعیت های مختلف در یک سایت فروشگاهی

روش‌های زیادی را می‌توان برای جذب مخاطب با تعریف کد تخفیف ایجاد کرد.

مثلا تعریف کد تخفیف در اولین خرید هر مشتری و یا اختصاص کد تخفیف برای هر مخاطب با معرفی فروشگاه به افراد دیگر و یا تخفیف‌های دوره‌ای که برای یک محصول و یا گروهی از محصولات خاص خود خواهید گذاشت.

5 – برندسازی با طراحی سایت

در کنار طراحی سایت لوازم ارایشی می‌توانید از دنیای مجازی هم استفاده کنید و برند خود را به افراد معرفی کنید.

روش‌های زیادی در بحث دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که بااستفاده از آن‌ها، برندسازی موفق و موثری خواهید داشت. یکی از این روش‌ها سئو و بهینه سازی وب‌سایت برای موتور جستجوی گوگل است. با این کار وقتی کاربر کلمات کلیدی سایت شما را سرچ می‌کند، سایت شما در نتایج مشاهده می‌شود.

در دسترس بودن

با طراحی سایت لوازم ارایشی دیگر شما محدود به زمان و مکان نخواهید بود و مشتری شما در هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشد، امکان خرید از سایت را خواهد داشت. با این مزیت دیگر در روزهایی که فروشگاه فیزیکی شما بسته است، فروش شما متوقف نخواهد شد.

امکان معرفی جزئیات محصول در سایت فروش لوازم ارایشی

شما می توانید در یک وبسایت فروش لوازم خانگی محصولات را با تمامی جزییات در سایت قرار دهید و توضیحات کامل هر محصول را در آن قرار دهید .

توضیح کامل محصول در یک سایت لوازم خانگی باعث می شود مشتری بتواند به راحتی خرید کند و انتخاب دقیق تری را انجام دهد .

 

لوازم ارایشی

طراحی سایت فروش لوازم آرایشی / سایت لوازم آرایشی

در شرکت تجارت الکترونیک اردیبهشت طراحی انواع سایت های فروشگاهی با امکانات کامل و مناسب ترین هزینه انجام می شود .

شما می توانید برای مشاوره در مورد طراحی سایت مور نظر خود با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره طراحی سایت دریافت کنید .

با طراحی وب سایت آرایشی و لوازم بهداشتی باعث افزایش مشتری و روند رشد فروش و درآمد برای شما می شود.

راه‌های بسیار زیادی وجود دارند که با کمک ان می توانید بازدیدکنندگان و مشتری های طراحی سایت لوازم ارایشی خود را به مشتری های ثابت کسب‌وکار خود تبدیل کنید . مثلا با قرار دادن تخفیف های مختلف در سایت که باعث می شود حتی مشتری را ترغیب به خرید کالاهای غیرضروری کند .

همچنین می توانید از طریق طراحی وب سایت آرایشی و لوازم بهداشتی با برقراری رابطه مستقیم با پخش‌کنندگان عمده لوازم بهداشتی و آرایشی میتوانید نقش مهمی در از بین بردن و از میان برداشتن واسطه‌ها داشته که این امر باعث کاهش هزینه هایی چون حمل و نقل می شود.

راه اندازی وب سایت فروش لوازم ارایشی

با توجه به شیوع بیماری کرونا که بسیاری از کسب و کارهای حضوری دچار تعطیلی و مشکل شدن خیلی از افراد به فروش آنلاین رو اوردند و خرید آنلاین نسبت به قبل پیشرفت بهتری را داشته است و اعتماد افراد بیشتر شده است .

بنابراین بهتر است یرای اینکه از رقبای خود عقب نمانید اگر هنوز اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نکرده ایید با یک طراح سایت تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *