بهترین سامانه ارسال پیامک

  • admin
  • 04 آبان 1399
  • 2 دیدگاه

پنل‌های ارسال اس‌ام‌اس (SMS) کاربردهای زیادی را در حوزه‌های متعدد دارند و از بهترین روش‌های اطلاع رسانی، تبلیغات و بازاریابی محسوب می‌شود. اگر به دنبال بهترین سامانه ارسال پیامک هستید این مقاله می‌تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد.

پنل‌های ارسال اس‌ام‌اس امروزه برای بیشتر کسب‌وکارها ضروری است. اگر یک وب‌سایت دارید قطعاً برای مراحل ثبت‌نام کاربران، ارسال فاکتور و تبلیغات محصولات به یک پنل پیامک، همراه با وب‌سرویس نیاز دارید.

پنل‌ها برای سایر مشاغل هم کاربردهای زیادی دارند و از آنها برای ارسال پیامک‌های بازاریابی، تبلیغات، خبرنامه، برگزاری مسابقات پیامکی، نظرسنجی‌ها و… استفاده می‌شود.

ارسال پیامک انبوه یکی از معروف‌ترین روش‌های بازاریابی محسوب می‌شود!

پنل پیامک چیست؟

پنل پیامک به شما این امکان را می‌دهد بدون هیچ واسطه‌ای به صورت مستقیم برای گروه خاصی از مخاطبین خود پیامک ارسال کنید. این پیامک می تواند معرف کسب‌وکار شما، معرف خدمات و محصولات شما باشد یا حاوی اخبار جذاب مثل آخرین تخفیفات باشد.

کاربرد پنل پیامک برای ارسال پیامک‌های انبوه، ارسال پیامک‌های خودکار و اتصال به وب‌سایت است. فرض کنید قصد دارید برای ۴۰۰ نفر از مشتریان خود پیامک ارسال کنید. قطعاً ارسال پیامک با موبایل در این حجم، هم زمانبر خواهد بود و هم پر هزینه!
راه‌حل دریافت یک پنل پیامک است. به کمک یک پنل پیامک می‌توانید به صورت خودکار و سیستمی برای مخاطبین خود یا مخاطبانی که شرکت در اختیار شما قرار می‌دهد، پیامک بزنید.

به کمک بهترین سامانه ارسال پیامک می‌توانید مخاطبین مختلفی برای پیامک خود در نظر بگیرید. یعنی برای ارسال هر نوع پیامک مخاطبین خود را فیلتر کنید! این فیلتر می‌تواند بر اساس سن، موقعیت جغرافیایی، جنسیت و… باشد. این موضوع به شما کمک می‌کند پیامک‌های هوشمندانه‌تری بفرستید.

برای مثال شما یک شرکت پخش لوازم بهداشتی و آرایشی دارید. برای بازاریابی کار خود می توانید یک پنل پیامک مناسب تهیه کنید و از دفترچه تلفن پیش‌فرض همان پنل پیامک استفاده کنید. به این صورت که می‌توانید به کمک یک فیلتر ساده خانم‌های بین ۲۰ تا ۳۰ سال را پیدا کرده و برای آنها تبلیغات ارسال کنید! قطعاً این فیلتر کار شما را هدفمندتر می‌کند.

بهترین سامانه ارسال پیامک

سامانه پیامکی کارین پیامک که توسط شرکت تجارت الکترونیک اردیبهشت ارایه میشود یکی از بهترین سامانه های پیامکی در ارایه خدمات و کیفیت است که توانسته به طیف زیادی از مشتریان در مشاغل گوناگون خدمات ارایه کند.

خب بیایید به بررسی این موضوع که چرا کارین پیامک بهترین سامانه ارسال پیامک است بپردازیم:

نکته اول: سامانه پیامکی ما تمام اپراتورهای قانونی مخابرات را پوشش می دهد

سامانه‌های پیامکی مانند پلی میان شما و مخابرات عمل می‌کنند. در حقیقت مخابرات به اپراتورهایی مانند ایرانسل و همراه اول پیش‌شماره‌هایی را برای ارسال پیامک اختصاص می‌دهد.

برای انتخاب سامانه پیامکی اولین چیزی که باید به آن دقت کنید، این است که سامانۀ مورد نظر، تمام اپراتورهای قانونی ایران را پوشش دهد و از اپراتورهای غیرمجاز و غیر‌قانونی تغذیه نشود.

 

نکته دوم: ویژگی‌های سامانه را بررسی کنید

شما بهتر از هر کس دیگری مشتریانتان را می‌شناسید؛ بنابراین بهتر از هر کس دیگری می‌دانید که چه سرویس‌هایی را برای بازاریابی پیامکی نیاز دارید. مثلاً کسب‌وکار شما ممکن است به امکاناتی مثل نظرسنجی، قرعه‌کشی و چیزهای دیگری از این قبیل نیاز داشته باشد. بعضی از سامانه‌های پیامکی برای این امکانات هزینه‌های جداگانه‌ای را دریافت می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین عناصر بازایابی پیامکی شما، دیتابیس مشتریان شماست. بنابرین دقت کنید که بهترین سامانه ارسال پیامک باید قابلیت اتصال به وب‌سرویس را داشته باشد تا بتوانید به‌راحتی به اطلاعات و شماره‌های مشتریان‌تان دسترسی داشته باشید.

نکته سوم: هزینه‌ها و تعرفه‌های سامانه  پیامکی

شاید ندانید اما خرید پنل اس ام اس رایگان گران‌ترین انتخاب شماست. اگر یک بازۀ طولانی‌مدت را در نظر بگیرید، پنل اس ام اس رایگان بیشتر از پنل‌های پولی برای شما هزینه دارد. چراکه تعرفۀ پیامک این سامانه‌ها عموماً بالاتر از تعرفۀ پیامک پنل‌های پولی است و معمولاً هزینۀ پیامک‌های ارسال نشده (لیست سیاه مخابرات) را به شما باز نمی‌گردانند.

بنابراین تنها به ارزان‌بودن و کم‌قیمت‌بودن سامانه‌ها دقت نکنید. چراکه اکثر این هزینه‌ها صرف به‌روزرسانی‌های سیستم می‌شود و این به‌روزرسانی اهمیت بسیار زیادی برای شما دارد.

قیمت و نحوه واگذاری شماره‌ها را در سرویس‌دهنده‌های مختلف مقایسه کنید. واگذاری شماره پیام کوتاه توسط اپراتورهای همراه اول دائمی است، اما به دلیل ماهیت مجازی این شماره‌ها سندی مبنی بر مالکیت آن‌ها صادر نمی‌شود. راه حل این است که از سرویس‌دهنده بخواهید مالکیت شماره را در قرارداد به شما واگذار کند تا هرزمان خواستید آن را به سرویس‌دهنده دیگری منتقل کنید.

قیمت شماره‌های بر اساس پیش‌شماره آن‌ها کمی متفاوت است اما دانستن قیمت واگذاری دائم شماره‌های مجازی با پیش شماره ۳۰۰۰ کمک می‌کند تا شماره ها را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

هزینه ارسال پیام کوتاه یک هزینه جاری است ازاین‌رو تعرفه ارسال پیامک در تعداد بالا روی هزینه‌ها تاثیر زیادی دارد. اغلب سرویس‌دهنده‌ها تعرفه ارسال پیام کوتاه را بر اساس میزان پیش‌خرید کاربر تعیین می‌کنند به این شکل که با پیش‌خرید بیشتر، تعرفه ارسال پیامک کاهش خواهد یافت. برای مقایسه تعرفه ابتدا متوسط تعداد پیامکی که در هرماه ارسال خواهید کرد برآورد کرده و بر اساس آن تعرفه‌ای که سرویس‌دهنده‌ها تعیین کرده‌اند را مقایسه کنید.

حداقل میزان پیش‌خرید پیامک را بررسی کنید. سرویس‌دهنده‌ها به دلخواه مبالغی را به‌عنوان حداقل شارژ تعیین می‌کنند که کاربر در هربار پیش‌خرید، باید مبلغی بیش از حداقل تعیین‌شده را پرداخت نماید. طبیعی است که حداقل شارژ هرقدر کمتر باشد بهتر است.

نکته چهارم: پشتیبانی مداوم و سریع کارین پیامک

خیلی وقت‌ها، پیش می‌آید که پیامک شما با تاخیر به مشتریان می‌رسد، یا اصلاً به دست آنها نمی‌رسد. بحث پشتیبانی خیلی خیلی مهم است. هر سیستم اینترنتی ممکن است ایرادات و به‌اصطلاح باگ‌هایی داشته باشد. این ایرادات به خودی خود چندان مهم نیستند، چیزی که مهم است، این است که سیستمی انتخاب کنید که در سریع‌ترین زمان ممکن بتواند ایرادات و باگ‌ها را برطرف کند.

دقت کنید که بهترین سامانه ارسال پیامک باید پشتیبانی قوی و پاسخگو داشته باشد که در تمام روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل به شما پشتیبانی دهد؛ چراکه شما قرار نیست فقط در ساعات اداری پیامک‌های خودتان را ارسال کنید.

نکته پنجم: بهترین سامانه ارسال پیامک باید دارای بانک شماره تلفن ، قوی و جامع باشد

یکی از راه‌های شما برای بازاریابی پیامکی ارسال پیامک به بانک شماره‌های مختلف از قبیل بانک مشاغل، اصناف و … است. بنابرین سامانه شما باید یک بانک کامل و جامع داشته باشد که شما بتوانید بر اساس بیزینس خود از بانک شماره‌های مختلف استفاده کنید. در کارین پیامک علاوه بر بانک شماره‌های مختلف، یک روش ارسال داریم که شما بر اساس منطقه‌ای که فعالیت می‌کنید، می‌توانید ارسال خودتان را انجام دهید. این روش ارسال پیامک برای کسب‌وکارهای کوچک معجزه می‌کند.

برای بررسی پنل های پیامک کلیک کنید

آیا کاربرد پنل پیامک فقط تبلیغات است؟

قرار نیست همیشه از پنل اس ام اس برای تبلیغات پیامکی و ارسال پیامک انبوه استفاده شود بلکه ممکن است قصد شما از تهیه سامانه پیامک، اتصال پنل اس ام اس به نرم افزار (مانند حسابداری، وب‌سایت، اپ ios یا اپ اندروید) برای ارسال پیامک اعتبار سنجی و ارسال پیامک‌ از طریق نرم افزار باشد.

احراز هویت کاربران امروزه به یکی از دغدغه‌های مدیران سایت و اپلیکیشن‌ها تبدیل شده است، متاسفانه به دلیل استفاده اشتباه از بازاریابی پیامکی در ایران افراد زیادی پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند و برای ارسال پیامک کدفعال سازی برای اپلیکیشن می‌بایست از خط خدماتی استفاده کنید که خط خدماتی نیاز به سفته، ثبت شرکت حقوقی و… دارد.

همین خط خدماتی باعث کابوس خیلی از مدیران شده است، ما در کارین پیامک قابلیت ارسال پیامک با خط خدماتی بدون سفته را فراهم کرده است تا مدیران سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها بتوانند بدون نیاز به سفته خط خدماتی داشته باشند و بدون دغدغه کد‌تایید پیامکی ارسال کنند.

بنابراین هنگام خرید پنل پیامک توجه به داشتن خطوط خدماتی رایگان و خط خدماتی اختصاصی جهت ارسال اس ام اس اطلاع رسانی حائز اهمیت است.

اما از سامانه پیامکی می توان در ارگان ها و سازمان های مختلف استفاده کرد که از جمله کاربردهای سامانه پیامکی در ارگان و سازمان های مختلف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از سامانه پیامکی در فروشگاه ها
  • مدارس
  • کانون های تبلیغاتی
  • سایت های مخصوص سایت های وردپرس
  • استفاده برای تبلیغات هتل
  • استفاده برای شهرداری ها و هتل ها
  • شرکت و ادارات
  • کتاب فروشی ها
  • آزمایشگاه
  • آموزشگاه ها
  • پزشکان
  • رستوران ها
  • نشریات و مطبوعات
  • فروشگاه ها
  • و ….

2 Comments

  1. بازتاب: دانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *