طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

  • admin
  • 21 مرداد 1399
  • بدون دیدگاه

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی ،جستجو در اینترنت امروزه یکی از کارهایی است که همه افراد برای رفع  نیازهای خود انجام میدهند ، افراد بسیاری برای پیداکردن سالن آرایشی یا محصولات آرایشی موردنیاز خود در فضای اینترنت جستجو می‌کنند تا از بین سایت های اینترنتی و مقایسه بین انها بهترین را انتخاب کنند. در زمینه طراحی سایت آرایشی و بهداشتی دو نوع سایت متفاوت میتوانید داشته باشید.

1-طراحی سایت آرایشگاه

امروزه بسیاری از خانومها به دنبال تکنیک های زیبایی و زیباتر شدن هستند.به همین منظور یکی از منابعی که برای پیدا کردن مدل های مختلف به سراغ آن می روند فضای وب است ،که با جست و جو در آن به دنبال مدل های جدید وخاص می باشند.  و وقت زیادی را برای پیدا کردن یک سالن زیبایی باامکانات ویژه و معروف صرف می نمایند.

زیبایی وبه دنبال زیبایی بودن امری ذاتی است که هم خانم ها و هم آقایان به آن توجه می نماید که امروزه خانم ها توجه بسیار زیادی را به آن دارند. دراین میان سالن های آرایشی و زیبایی نیز باتبلیغات مختلف به جذب مشتری می پردازند. برای یه سالن زیبایی باامکانات منحصربه فرد داشتن یک وب سایت نیز می تواند پله ترقی و رسیدن به هدف های دور و درازشان در زمینه معرفی در سطحی وسیع وتبلیغات و نمایش امکانات می باشد. دراین نوع وب سایت شما می توانید امکانات، خدمات و سرویس های خود را به طور دقیق برای مشتریان توضیح دهید.

طراحی سایت آرایشی به آرایشگران کمک می‌کند تا بتوانند خدمات ، نمونه کارها ، گواهی‌نامه‌ ها و اطلاعات تماس خود  را دراختیار مشتری قرار داده و اعتماد آن‌ها را جلب نماید . همچنین با گذاشتن عکس‌های سالن به مشتری کمک می‌کند تا قبل از ورود به آرایشگاه دیدی را نسبت به سالن پیدا کنند .

هدف از راه اندازی سایت های زیبایی و آرایشی :
1.بیان خدمات ارائه شده توسط آرایشگاه
2.نمونه ها در قالب آلبوم آنلاین
3.شهرت پیدا کردن نام آرایشگاه ها در محیط مجازی
4.تبلیغ بیشتر برای جذب مشتریان

2 – طراحی سایت فروش لوازم آرایشی

ایران با قرارگیری در رتبه هفتم مصرف لوازم آرایشی بهداشتی جهان و صرف حدود دو میلیارد در این صنعت نیاز روز افزونی به سایت آرایشی بهداشتی دارد. با طراحی سایت آرایشی و طراحی سایت لوازم بهداشتی باعث زیادشدن مشتری و رشد فروش و درآمد خود خواهید شد. و میتوانید بازار خود را از محله و یا شهر خود به تمام نقاط ایران گسترش دهید. در بازار امروز مهم نیست که شما در چه شهری هستید مشتریان شما را از اینترنت پیدا می کنند و از شما خرید می کنند. به شرط اینکه سایتی حرفه ای داشته باشید و اصول فروش اینترنتی را رعایت کنید.

هدف از راه اندازی سایت فروش لوازم آرایشی و بهداشتی :

  1. فروش محصولات
  2.  راهنمای محصولات
  3.  معرفی صاحب سایت و جلب اعتماد مشتریان
  4. معرفی نمایندگان فروش
  5. قسمت مشاوره رایگان انتخاب محصول
  6. پشتیبانی فروش و افزایش فروش

مزایای طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

محصولات حوزه‌ی لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار متنوع می‌باشند و این امر سبب گردیده تا خیلی سریع تعداد آن‌ها رشد کنند و درنتیجه افزایش یابند. طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی می‌تواند این مزیت را داشته باشد که در هر ساعت شبانه روز بدون مشکل فضا فروش هم داشته باشید و در آمدزایی داشته باشید .  

همچنین طراحی سایت آرایشی و بهداشتی  به صاحب کسب‌وکار این امکان را می‌دهد تا در سایت خود به‌طور جامع و با جزییات کامل به معرفی  محصولات خود پرداخته و پاسخوگو تمامی سوالات مخاطبین خود باشید

نکات مهم در طراحی سایت های آرایشی و بهداشتی

از عکس های با کیفیت استفاده کنید. تصاویر تاثیر بسیار زیادی در جلب نظر مشتریان دارند ، همواره سعی کنید تصاویر جذاب و با کیفیت در سایت خود استفاده کنید تا مشتری را تحت تاثیر قرار دهید.

نظرات مشتریانی که قبلا از شما خرید کرده اند و یا از خدمات شما استفاده کرده اند در تصمیم گیری مشتریان جدید تاثیر گذار است. در قسمتی ازسایت نظر مشتریان قبلی را نمایش دهید تا باعث جلب اعتماد شوید.

فروش محصولات با کیفیت و اصل میتواند تضمین برگشت مشتریان به سایت شما باشد.

سعی کنید همیشه محصولی در سایت بفروش برسانید که در تامین موجودی آن با مشکل مواجه نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *